Friday, January 20, 2012

weigh-in vol.19

day 138:
tee gee eye eff blogdom!
i’m backkkkkk…

so today was my weigh-in & I really wasn’t feeling it & was pretty confident that i was looking @ a gain. not much but a gain nonethless…

it’s been a bizarro week.
a little funkish & my head just wasn’t in the game.
but i did what i do (tracking, eating good, working out daily) & believe it or not – i stayed the same!
(my actual weight tracker!)

i will gladly take it & kinda nice to know that i can maintain.
(the daily workouts are the key!)(yeah here is my mug -- not my best photo but taken today!)

moving along…
after my rant yesterday about blogger (still being a dickhead to me even after following some suggestions & now won’t let me edit my own freakin’ posts) & how i was considering wordpress… yadda yadda.
well i was playing around on wordpress last night & decided to try and import some things from this blog just to see if i liked it.
i get it all imported and this pops up on my wordpress dashboard:

warning: we have a concern about some of the content on your blog. please click here to contact us as soon as possible to resolve the issue and re-enable posting.

are you fucking kidding me?
wordpress hates me too?

so i was on lockdown @ wordpress all last night & i gotta tell ya – this does NOT impress me.
i realize i am not some g-rated mommy/crafty/sunshine shooting out my ass kinda blog – but am i SO bad that I need to have my content reviewed?!?!?!
just didn’t seem right?
then i got this email this morning…

Hi,
Our apologies. The system should not have done that.
We have removed the warning in your dashboard and sincerely apologize for any inconvenience it may have caused.
--
Anthony
WordPress.com


well thankin’ you anthony!
apparently a fluke but still… i had barely finished importing from blogger and wham-o – shut the fuck down!?!?!
i will stop now.

and i gotta tell ya folks…
despite the whole *lockdown* issue -- i am diggin’ wordpress.
especially with the upheaval of GFC, blogger & google+ going on.
i am still kinda lost about all that!?!
google+ is the new way to keep track of blogs/followers?
i dunno???
if anyone knows for sure – enlighten us dimwits (that would be ME) who are just clueless!


but as you can see i have been giving this blog a little facelift – so i haven’t totally jumped ship yet.
just trying out a new look . i like it – simple & to the point.
i am aiming for a *lifestyle blog*.
i wanna meld my two blogs by continuing to write about weight loss & my journey while incorporating my day-to-day life more.
with that being said -- i thought it better not to have butts & boobs on my header.
but for the record – i ♥ butts & boobs!
A L O T
i will miss them…

another change is that after this weekend i am giving the *no more muffin top hop* a indefinite break. not that i don’t like doing it – it’s just time.

where this blog will go from here – not sure?
but my goal is to make it better!
like the bionic blog!
yeahhhhhh!

before I wrap this up – lemme end by saying that i have THREE birthday parties to attend this weekend. one for my cousin’s little girl (movie theater party – we will be seeing beauty & the beast on the big screen in 3 D!!!!), another for my bff’s daughter, and brian (my hunny) turns 38 on sunday! (that’s right – i am rockin’ that cradle like a MoFo!)
for the record – i am NOT going there where the birthday cake & movie popcorn are concerned. doing so will only lead to utter ugliness!

peace, l♥ve & rock on bloggy peeps!
xxoo
cyn

11 comments:

Mom on a mission said...

Staying the same is great news!!

Katie said...

I love reading your blog! The new look is great! Going to miss your hop, but I completely understand. Hope you have a great weekend!!

Katie @ Glamorous Without the Guilt
glamorouswithouttheguilt.blogspot.com

Maren said...

Blog wherever you want, as long as I get to read I'm happy. :)

I think staying the same some weeks is good actually. Clearly we want to lose as much as possible as fast as possible, but it does give the body a chance to adjust better. Slow and steady?

Annie ~ Slim By Fifty! said...

I love your blog, I am your latest follower and live in Warwick, England!

Mariebop said...

I want to see Beauty and the Beast! Shame I don't have anyone to go with. Enjoy!

Claire @ Blueberry Muffins said...

So that's the reason why... Sounds like you're on to a brand new start. Gotta checkout your new spot!

Claire @ Blueberry Muffin Recipes

rahul said...

Thanks for great information you write it very clean. I am very lucky to get this tips from you.

Gastric Band Surgery Glasgow

Peter said...

Looking forward to seeing the new blog. When will it be ready?

Jenny Frost said...

Followed you for a while now hun. You got any other blogs? x

Maria Roberts said...

I think we are due for an update :)

buy lifecell said...

Come back plz plz plz x